Leapsa..da , inca una :)

     Buna , am mai primit o leapsa de la ♡ Anca ♡  . Multumesc  mult :*




1. Numeşte şi mulţumeşte persoanei-blogului care ţi-a acordat premiul.
 2. Scrie 11 lucruri despre tine.
 3. Răspunde la întrebările adresate şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru următorii nominalizaţi.
 4. Nominalizează 9 bloguri pe cale le admiri şi au mai puţin de 200 de urmăritori.
 5.Anuntă nominalizarea pe paginile fiecărui blog.

Am  scris 11 lucruri despre  mine aici.  



1. Pune aici 3 poze cu 3 băieți care ți se pare drăguți. ^_^ Se acceptă vedete. *mamă cum am început =))*

hihihi..bn 





   2. Ai plâns la vreun film? La care?

2.Da  am plans , parca la Fantoma Mea Iubita :)


3. Dacă ai putea să creezi o nouă ”rasă” de oameni, care trăsătură morală ar fi principală?

Buna intrebare, hmmm? pai optimism ( v-am spus ca sunt team peace & love ,nu?) ,calm , perseverenta , etc. :D

 4. Ochi albaștri sau verzi?
Clar albastri :3

5. Ce nume va avea fetița/băiețelul tău?

Nu m-am gandit inca , dar as vrea un nume strain , nu ma intelegeti gresit imi plac si cele romanesti dar vreau ceva diferit :D cum  ar fi : Luci (Lusi, sa nu intelegeti gresit ) ,Taylor , Matt , Candice , etc.


6. Dacă ai putea să trimiți 3 lucruri/cărți într-o capsulă a timpului în viitor... care ar fi acelea?

WoW , grea intrebare , doar 3? pai...pai primele 2 carti de la Ingerul Noptii si bluzita mea preferata cu peace & love <3


7. Dacă ar apărea un duh care să îți promită 4 dorințe, care ar fi acelea? Nu se accepta ”Să mi se îndeplinească toate dorințele, trișori mici!” - Da, eu așa aș zice! =))

=)) 4 nu 3 asa parca era de obicei , e ce conteza ?! cu atat mai bine =)) pai..
1 sa  primesc 10000000 de carti =))
2 multe haine
3 un zombie =))
4 sa-l intalnesc pe Patch :))


8. Cine ai fost în altă viață? Cine/ ce ai vrea să fii în următoarea? - nu mă lua cu, crezi că nu există. Imaginează-ți!

8.Am fost o combinatie intre un vampir si un zombie :)). Si as vrea sa fiu  tot un  Zopir (combinatie intre vampir si zombie ) dar cu 4 camere gicgante pline cu carti :P


9. Ce an din viața ta ai retrăi?

Nu vreau sa retraiesc  un an , imi place prezentul :D



10. Dacă ai putea să fii cea mai bună prietenă a cuiva, - băiat sau fată, oricine- a cui ai fi? ^_^

10 Wow pai as vrea sa fiu prietena cea mai buna a lui Becca Fitzpatrick 


11. Dacă ai putea avea orice talent, ce ai putea să faci aproape perfect? :) - nu există perfecțiune pentru mine. :D
Vreau sa scriu , carti aproape perfect :P



Si de la Madalina ❤  Mersi !!



1. Care este desertul tau favorit?
 Ciocolata @.@ 


2. Ai un actor\actrita preferat\a ?Cine este?

Am mai multi dar unul dintre ei este Ian Somerhalder.

3. Gandestete la un cuvant care ar descrie blogul meu.Care este acela?

Iubibil :D

4. Care este ultima nota pe care ai luat-o?

Cred ca 10 la bio.

5. Care este cartea care nu ai putut sa o lasi din mana pana sa o termini?

Ingerul Noptii - Becca Fitzpatrick

6. Daca ai putea sa calatoresti in timp....in ce secol ai merge si de ce?

In secolul  al 19-lea, pentru rochii.


7. Ai surori, frati? Si daca nu ai ti-ar placea sa ai?

Nu am , sunt momente cand as vrea si momente cand mi-e bine asa.


8. Ce ai mancat ultima oara?

Ciocolata :))

9. Care este fructul tau preferat?

Ananasul :D

10.Tenesi sau pantofi cu toc?

Tenesi :P

11.Ce gen de filme preferi?

Mai multe : Comedie , uneori Actiune depinde de starea mea si daca filmul e bun !






Intrebarile mele:

1.Cum arata locul tau imaginar , preferat , de citit?
2.O vedeta pe care o adori
3.Deschide la nimereala cartea ta preferata , sau una dintre ele, si spune-mi  prima propozitie care o vezi !
4.Ai citit Damnare? Daca da ti-a placut? Si daca nu, ai vrea sa o citesti
5.Ce carte mi-ai recomanda ?
6.Iti plac zombii?
7.Ce serial ai vizionat ultima oara?
8.Trupa preferata?
9.Ultima carte  citita e...?
10.Ce film imi recomanzi?
11.Iti place blogul meu?

Nominalizari:
Allexa  o leaspsa de ziua ei :D

Scz. daca v-am mai dat sau v-ati saturat de ele .Nu e obligatoriu sa o faceti :D


          
Din cauza lui  Rose  , sunt opsedata de melodia asta :D


P.S= Maine voi posta recenzia de la Te iubesc de Catherine Siguret , de fapt nu eu o voi posta ci mama :D , Da prima ei postare , a primit cartea de ziua ei de la mine si astazi a terminat-o . Eu una de-abia astept sa ii vad postarea :D. 

Share this:

CONVERSATION

10 comentarii:

  1. Mersi de nominalizare :* ma apuc de ea imediat

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru nominalizare :*:*
    Joseph, Taylor si Ian <33 avem gusturi asemanatoare :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Am postat leapşa. Mulţumesc. ^^
    http://www.mybookbasket.blogspot.ro/2013/03/leapsa-liebster-partea-iii-a.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci,am zis ca raspund macar aici.
    1.Iubesc parcurile londoneze. Acolo poti sa mergi pe iarba si stai sub un copac. Perfect place to read. E asa de placut sa mergi in picioarele goale pe iarba de acolo. Nu vezi un singur gunoi aruncat!
    2.Pai Ian,Ian,Ian peste tot!(Damon din TVD)
    3.The autumn day turns from brisk to cold.(Hunger Games-Mockingjay) Eu am cartea in engleza. De aceea e citatul tot in engleza.
    4.Nu am citit. Eu am ramas in urma cu seriile astea super si populare... As vrea sa o citesc,dar am deja prea multe pe lista.
    5.Seria Tara Duncan ma da pe spate.
    6.Hei,sunt in Zombie Apocalypese Challange! Daca prin zdrobirea capetelor lor inseamana ca imi place,atunci da,imi plac zombie.
    7.TVD
    8.Nu am una preferata. Nu pot sa aleg. Imi plac multe de tot si nu vreau sa aleg una. E ca si cum mai pui sa aleg intre kiwi si ananas! Imi plac amandoua.
    9.Fata de hartie.
    10.Rango si....ce iti pica in mana de Adam Sandler. Ceva mai de curand care poti sa il vezi pe la cinema ar fi Hoata de Identitate. Doamne,cat am putut sa rad la filmul asta! E must watch!
    11.Dap,esti asa de ododo si pare ca are un viitor frumos daca te ti de el. Eu te sprijin! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hey , ma bucur ca ai avut timp sa raspunzi :D Si despre Damnare sa sti ca nu ai pierdut mare lucrul cel putin volumul 1 mie nu mi-a placut (parerea mea) , Aseara m-am uitat la filmul recomandat de tine (Hoata de Identitate) e foarte comic nu am mai ras asa de ceva timp :) mai ales la faza cu sarpele :)) chiar trebuie sa il vedeti :P si tie iti place ananasul :P Mersi de sprijin <3 promit saa nu ma las de el :*

      Ștergere
    2. Deci,scuuuuuuuuuuuze! Ieri toata ziua matematica si fizica mi-au tinut companie si nu m-au lasat in pace deloc! Am vazut recenzia pentru Damnare si ma bucur ca nu ratez nimic. Cand citesc o carte care nu are nimic deosebit care sa imi placa ma enervez ca am pierdut timpul. Ma bucur ca te-ai uitat la Hoata de identita :)) Mie mi-a placut foarte mult filmul si chiar aveam nevoie de o portie de ras buna. Eu detest serpii,am o stare de respingere asa si am stat cu ochii semi-inchisi la faza aia desi a fost amuzanta. A fost comic ca in tot filmul,indiferent de cate accidente au facut si restul tot nu au fost arestati sau a venit politia dupa ei. :)) Ananasul este foarte bun. MMMMmmmm...Si mango la fel. Cat despre sprijin mie imi place sa vorbesc cu alti bloggeri si restul,deci daca ai intrebari, vrei o opinie sau doar pentru un buna eu sunt aici. ^^ Asta chiar imi face placere! :) Sper sa il cresti mare si frumos!

      Ștergere
    3. Stai linistita :* te inteleg perfect ..math is killing us...da filmul a fost mortal :)) Si daca am vreo intrebare , etc. , stai linistita la tine vin *big hug* >:D<

      Ștergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.