1 Aprilie + Melodii

Heeii heiii ! Eu acum m-am intors de la Universitatea Lumina...am fost in cadrul "saptamanii altfel",nu stiu daca va intereseaza dar universitatea nu este ceea ce eu mi-am imaginat ca va fi...adica clase doar de 50 de persoane sau 25 si ..spatiu cam micut ...dar foarte foarte CURAT!Eu imi imaginam o sala IMENSA cu o gramada de scaune si pupitre..dar na...n-a fost sa fie.
Deci astazi este 1 APRILIE !Ziua pacalelilor!Eu inca nu am avut parte de pacaleli pe ziua de astazi si nici nu am facut...voi ati avut parte..sau debea acum va-ti trezit?:))

Si am tinut mortis sa va dau sa ascultati cateva melodii!


Si inca una pe care o adorrrrr !


Sper ca v-au placut ...mai am o groaza de melodii superbe*parerea mea* ... o sa revin mai tarziu cu recenzia cartii "Cincizeci de umbre intunecate"

Share this:

CONVERSATION

4 comentarii:

  1. Astept recenzia , Vai Mada habar nu aveam ca astazi e 1 April am uitat iarasi :)) ms. poate ma pacalea cineva si eu habar n-avem dc? :)) si eu ascult Selah Sue :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi plac melodiile tale. Îmi place că ai un gen anume de muzică.. aparte. :3
    Eh, pe mine au încercat de câteva ori să mă păcălească şi dacă au văzut că nu reuşesc au lăsat-o baltă.
    Mă bucur că este curat. A ajuns să fie un lucrul foarte valoros şi pe cale de dispariţie curăţenia în a noastră ţară dragă...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi :* si da ai dreptate in ziua de azi e o minune daca mai gasesti o cladire curata luna ..

      Ștergere
  3. Imi plac melodii!! este si genul meu :* :)))) eu nam fost pacalita de 1 Aprilie . :))
    si nu am pacalit nici eu pe nimeni!!

    RăspundețiȘtergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.