Ziua internaţională a cărţilor!


Astăzi a fost şi continuă să fie ziua internaţională a cărţilor.Nu ştiu câţi dintre voi ştiu că tot azi pe Lipscani , Bucureşti a fost pusă în aplicare o expoziţie de cărţi , unde toţi oamenii au putut să-şi ia cărţi pe GRATIS! Şi desigur imediat cum am ieşit de la liceu am plecat şi eu la această expoziţie.
Când am ajuns era ora 20:00 şi erau puse pe o suprafaţă de 100 de metri cărţi deschise cu lanterne micuţe în interiorul lor.A venit şi Robert Negoita , i-au făcut poze, l-au filmat şi în sfârşit a dat drumu oamenilor şi s-au îmbulzit , logic era gratis , deci coate , pumni , îmbrânceli şi multe altele.Eu am ieşit nevătămată cu 5 cărţi.*aplauze vă rog*
Am luat următoarele carţi:

Deci mie mi se pare că s-a meritat tot împinsu :))

Aici aveţi reduceri cu ocazia acestei zile!


Share this:

CONVERSATION

3 comentarii:

  1. Ce super!:o3
    Bravo,esti o invingatoare!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) da , in fata mea era un mos cu o punga imensa deci el cred ca a luat vreo 20 de carti :)) Dar ma simt mandra ca am reusit sa ajung si sa capat 5 carti

      Ștergere
  2. Vaaai cat de tare <3 Bravo tie Mada >:D< Eu nu sunt din Bucuresti dar mi-as fii dorit sa fii fost si eu acolo :o3

    RăspundețiȘtergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.