Weekend catch me ❤

   Bună , dragilor , da aţi văzut bine , am preluat rubrica de la Adry , mersi mult eşti o răţuşcă  drăguţă  chiar dacă ţii cu Evan :)) 
(na  te-am lăudat din nou :)) ) 






În privinţa filmelor , sper  văd:




  



~The art of getting by -  uit mai mult pentru Emma habar nu                                   am despre ce e vorba sau dacă merită



~The Perks of Being a Wallflower- tot aşa habar nu am despre ce                   
                                     e vorba dar  l-am văzut pe Logan şi ţup şi eu 


~ The host -  am auzit  e osam . Şi trebuie neapărat  îl văd.


Misfits -la serial vreau   uit, pentru  , uităm la               
              Ecouri  într-un gând şi am dat de Robert Sheehan de care  
              ,desigur ,am făcut o obsesie. :D


Şi dacă tot vorbim de obsesi uitaţi nouă mea obsesie *tobele*
 JT <3







Şi în privinţa cărţilor :





Doar Sânge Albastru! Da, ştiu  citeam AV dar am cunoscut o persoană foooarte încăpăţânată (Adry ) şi a reuşit   convingă  citesc SA . 

`Vreau părerea voastră despre filme sau cărţi 
(dacă le-aţi citit/văzut) şi  îmi spuneţi
 "Pe voi cum vă prinde weekendul ? "`
















Nu  e cute? :O3 Adry mai poti sa spui "cah" ??

PS:  Ştiu  sunteţi curioşi în legătură cu maratonul, noi vrem  continum dar  schimbăm premile , dar  vedem ce zice şi Romii                                vă vom zice mâine răspunsul final. A da , şi ne-am făcut pagină de facebook , va aşteptam cu  like-uri şi sfaturi aici.
























Share this:

CONVERSATION

2 comentarii:

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.