Weekend catch me ❤ #2

        Bună , ce faceţi ? 
Dap ,e Friday ,Yeeeey  ^▽^

Şi mai doua zilee si vine vacantaaa!!!!!








Asta sunt eu :))


Nu am  apucat sa vad toate filmele , pe care mi le'am propus sa le vad data trecuta .  Am vazut doar  The Perks of Being a Wallflower si doua episoade din Misfits.




Si vreau sa vad:

~The art of getting by -

~Warm bodies - Doamne de cand vreau sa'l vad dar tot zic ca trec pe la cinema si tot nu am timp asa ca am sa'l vad acasa :D

~ Supernatural - imi e dor de mocuta lui Dean :O3 :))

~Beauty and the beast - Trebuie sa recuperez mai am doua episoade care tot zic ca le vad si...


Şi în privinţa cărţilor :

Vreau sa incep volumul doi din Sange Albastru (Bal Mascat)




















Pe Voi cum va prinde weekendul?


T.G.I.F , T.G.I.F.... stiiti ce inseamna ,nu?
Daca nu va zic eu :D ( Thanks God it's friday!)

Va pupicesc :*

Tumblr_mdf3kycvvg1ryeszbo1_400_large






  

Share this:

CONVERSATION

5 comentarii:

  1. Şubi-dubi,eu sunt ultra obosită şi debea aştept mini-vacanţa :o3.
    Uită-te la Supernatural,best series ever!^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap , cine nu o asteapta .. :D
      Deja l'am inceput dar vreau sa fiu la zi :P

      Ștergere
  2. E draguta Warm Bodies, nu genial, da` foarte tare. Vreau si eu sa vad The Perks of Being a Wallflower...da` nu stiu cand o sa am timp sa`l vad. Cat de tare e aia cu T.G.I.F!!! :)) Asam ^.^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da sunt fan zombi (nu chiar toti zombii , am vazut in Supranatural o baba zombie de'a dreptu Cahh ) :)) Dar sunt sigura ca imi va placea Warm Bodies ^^, The Parks of being a Wallflower este SUPERB e MUST SEE , trebuie sa il vezi :D , da e, e tare :)))

      Ștergere
  3. Dragut, dragut ca`i film, unu, masculiiin! Ahh X_X

    RăspundețiȘtergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.