Must see #2 -Supernatural

Nouă obsesie , da, de când o cunosc pe Adry am muulte obsesii :)) Şi ,am aflat de Supernatural mai demult dar nu m'a bătut capu   uit :)) Până a apărut Adry , apoi....:)) Şi pur şi simplu sunt obsedată de Dean :x mai ales când face botul de răţuşcă :*

Tumblr_lwf040rwwh1qfji5ao1_500_large

 





"Supernatural" este povestea lui Sam si a lui Dean Winchester, doi 
frati uniti de acelasi destin: ei calatoresc prin tara cu misiunea de 
a gasi si a ucide cele mai infricosatoare creaturi ale intunericului, 
de care oamenii au auzit doar din legende si superstitii. In timpul 
acestei lupte cu raul, Sam descopera multe lucruri despre sine, 
despre care nu stia pana atunci. Incurajati de propriul tata sa se 
avante in aceasta aventura pentru a gasi creatura care le-a ucis 
mama cu multi ani in urma, cei doi frati declanseaza o adevarata 
vanatoare a demonilor. Vampirii, varcolacii si fantomele sunt doar 
cateva dintre creaturile cu care Sam si Dean se confrunta. Pe 
parcurs ei vor fi ajutati de catre ingeri, arhangheli si lupta lor 
impotriva fiintelor intunericului se va extinde si va capata 
dimensiuni "biblice", fiind in permanenta o batalie intre bine si 
rau, ingeri si demoni.

V-am convins ? Nu?  Pai atunci uitativa la pozele astea!

















Tumblr_mgujjrrfn01qfreyxo1_500_large


Si daca nu v-am convins nici acum desi mi se pare imposibil. :))
Uitati'va la asta.
sau asta:




Cred ca e cel mai luung Must see dar nu m'am putut aptine tipi astia sunt mortali :))


Cam atat sa va uitati da?Serialul e chiar : 


Love u guys ,


Share this:

CONVERSATION

11 comentarii:

  1. Spn e serialul meu preferat.E cel mai genial din câte am văzut :D Preferatul meu e Sam :),cu toate că îmi este foarte greu să aleg un preferat dintre el,Dean şi Cas :D
    Dacă aş începe să vorbesc despre cât de mult îmi place nu mi-ar ajunge spaţiul :))
    Anyway,drăguţă postare :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi doar ce m-am apucat de el defapt am vazut primu ep la TV si apoi primele 2 ep :)) Dar sunt moarta dupa Dean desi Cas si Sam nu sunt urati deloc :))
      Si mie mi'a fost extrem de greu sa nu scriu intruna despre ei :))

      Ștergere
  2. Serios?! Am 10000000000000000 de seriale de urmărit și acum am 10000000000000001:)) Am să mă apuc cât pot de curând.

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci sunt la sezonul 1, de nici nu mai ştiu când!!! =))
    Şi asta din cauză că sunt fricoasă şi nu mă uit decât ziua în amiaza mare :)))
    Deannnnn <33333 [LLLLLLAIDIES... ,prea tareee =)))]
    Este genial serialul!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da stiu :))
      Cum poti rezista??
      Eu ma uit cu Adry si la 12 noapte (la TV) :))
      In afara ca imi mai vine uneori sa vomit nu am nimik alceva :)) A da si oficeal nu mai vreau sa aud de cupidon sau sa fac baie :)) cine a vazut episoadele intelege :))

      Ștergere
    2. Nu-mi plac filmele astea sperioase:)).Dar pentru Dean am făcut excepţie <333

      Ștergere
  4. Sis, n-ai cum sa ma faci sa-mi placa serialul. Eu deja ma uit la el, sunt la zi si il iubesc :X Primul video e mortal <3

    RăspundețiȘtergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.