Recenzie~~ Academia Vampirilor vol 1

   Bună dragilor , ce mai faceţi?, Nu, serios , ce mai faceti? Recenzia la AV, am promis ca o fac acum ...ceeva vreme , scuze Denise , Da o carte NEMAIPOMENITA  ᵔ.ᵔ mi'a plăcut si v'o recomand , deşi cred ca tooata lumea a citit seria. Sunt sigura ca (obsedata) Denise a citit''o :)) .


EI“DOAR CEA MAI BUNĂ PRIETENĂ TE POATE APĂRA DE DUŞMANII TĂI NEMURITORI…

Academia Sf. Vladimir nu este o şcoală ca oricare alta, ci un loc secret, ascuns în străfundurile pădurilor din Montana, în care moroii (vampiri vii şi muritori) sunt educaţi în tainele magiei, iar tinerii dhampiri (jumătate oameni, jumătate vampiri) sunt antrenaţi să-i apere de atacurile sângeroase ale strigoilor (morţi vii), cei mai înspăimânttori şi mai periculoşi vampiri.
Rose Hathaway, o fată dhampir, se pregăteşte să devină gardă de corp pentru prietena ei cea mai bună, prinţesa moroi Lissa Dragomir. Antrenamentul pentru lupta cu strigoii este unul dur şi epuizant, iar, pe lângă intrigile şi comploturile din Academie, situaţia ei se complică din cauza unei idile tăinuite şi interzise. Având o legătură psihică ieşită din comun, cum nu s-a mai întâlnit de secole, cele două eroine încearcă să facă faţă ameninţărilor…”


EU: 

In Portland , Rose & Lissa se ascund de gardieni Academiei Sf. Vladimir, pentru ca acum  doi ani ele au evadat din academie.
Dar treaba nu e asa simpla ele au de-á face cu dhampiri , moroi si de caini  parapsihici. (Denise)



Rose ~ o fata luptatoare, foarte ambitioasa , sigura pe ea si  
          glumeata , un gardian in toata regula dar putin aroganta 
           si incapatanata .

"M'am trezit , iar suvitele de par lung, negru imi erau lipite de frunte."





Lissa~~ O fata blanda si dragut , iubitoare de animale . (eu :))  )

“El privi în jur la fel de  comic.-Nu poţi să mă dai afară.Amândoi suntem chiriaşi aici.-Ieşi .Afară!ţipă ea.Te urăsc.El făcu o plecăciune.-Tot ce doriţi,Înălţimea Voastră.”











Dimika~este  domul misterios dupa care ar trebui sa iti curga      
                bale :)) dar eu nu am patit asa,    
           serios NU ma bateti ,           
                chiar nu sunt in limba dpa acest       
        " rus sexy""Nu imi     
         plac rusii si niici nu ma atrage in                             
         vreun fel.










“Înghiţindu-mi un nod ,am întrebat  din nou:-Crezi că sunt drăguţă?Mă privi cu o seriozitate totală,aşa cum făcea întotdeauna.-Cred că eşti frumoasă.-Frumoasă?-Eşti atât de frumoasă,că mă doare uneori.”


Dap , ce nu miá placut a fost chestia aia cu sangele de la inceputul cartii, in special primele pagini , mi sá parut putin ..gretos.

Sfarsitul carti a fost foarte dragut si romantic , momentan citesc SA, dar dupa ma apuc si de AV :D 

PS: Denise si Vero NU ma bateti!!!!!!
PSS: Un concurs foarte tare aici  si un articol suuuper aici.


                                             

Share this:

CONVERSATION

6 comentarii:

  1. Draaagut :) Nu te bat acuma, dar ma oftic maxim ca nu il placi pe Dimitri. Banuiesc ca vei fii team Adrian.. Well, mai mult Dimitri pentru mine :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce te oftici sis in loc sa te bucuri ca ti'l dau tie :)))

      Ștergere
  2. Cum să nu-ţi placă Dimitri?
    Dimka al meu<33, vai de viaţa mea!=))
    Vezi tu pe la volumul 3 ,4 că nu mai e aşaaa:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne deci nush ce a facut Dimiki de ti'ai schimbat parerea despre el :))
      Acum chiar m'ai facut curioasa :))

      Ștergere
  3. Facem ghini, ghini, ghini di tat:))
    Draguta recenzie. Mie imi place Dimka, imi place cand ii spune Roza...da` astepta sa ajungi la partea unde apare Adrian si pun pariu ca o sa te indragostesti iremediabil:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca faceti Ghini :))
      Multumesc :* , asa cred si eu ca ma voi topi pe aici dupa Adrian :)) sau cel putin imi v'a trebui un bol pt bale :))

      Ștergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.