Leapsa muzicala .. x2

   Buna , dragilor, cum e ziua voastra ? , sper ca e mult mai buna ca a mea. Desi am avut o dimineata normala  , ba chiar zambeam totul sa dus , toata starea mea de spirit e lost. :( cred ca e una din cele mai proaste zile e un moment in care nu stiu ce sa mai fac sa nu cedez, sa nu plang in fata altora . Si chiar nu stiu de ce ma consum atat pentru alti , de ce imi pasa ?

Uff...  uite  acum va incarc pe voi , imi pare rau , nu vreau sa va transmit starea mea , va vreau veseli :D

Si am luat o leapsa muzicala de la Sayuki si una de la Lexy , multumesc fetelor :*

De la Sayuki:
  
1. Mergi pe stradă şi treci pe lângă o cofetărie. Ce melodie se aude dinăuntru ?


Justin Timberlake - Mirrors

J.T :> my lover :X


2. Ajungi acasă şi mergi la duş. Cu ce melodie îi exasperezi pe vecini ?


Little Mix - Wings



3. Deschizi geamul, afară e un soare superb. Ce melodie îţi sare în cap ?

Colbie Caillat - Fallin' For You





4. Mergi la plajă. Soare, mare, băieţi/ fete frumoase şi o carte bună lângă tine. Un pescăruş (sau cum o numesc eu- o pasăre a morţii) îţi lasă un ‘cadou’ pe carte. Ce melodie îi dedici ?


Avril Lavigne - What The Hell




5. Pleci de la plajă într-o pădure la un picnic. Te prinde noaptea acolo, te rătăceşti şi, pe deasupra, umblă zvonul că pădurea e bântuită. Singur/ singură şi fără speranţă în mijlocul pădurii (scuze dacă eşti vreun Cercetaş cu multe insigne) se aude un foşnet de crengi ! Apare un vampir/ vârcolac/ fantomă/ orice vă sperie şi începe să cânte. Ce anume ?


Karmin - Hello



6. Ajungi într-un final acasă. Pe biroul tău se află un bilet ‘Prietenul/ prietena ta te înşală !’ şi o poză incriminatorie ataşată. Repede, spune o melodie.

:

Cheryl Cole - Screw You





7. Treci peste depresie/ moment, mergi pe stradă şi îl/ o vezi pe Făt-Frumos/ Ileana Cosânzeana (concluzie: vă îndrăgostiţi fulgerător). Ce melodie se aude în fundal ?


Jay Sean - I'm All Yours ft. Pitbull







8. Cel/ cea de la #7 este alesul/ aleasa inimii tale. Te cere în căsătorie/ o ceri în căsătorie. Care-i melodia voastră ?

The Pussycat Dolls - Stickwitu







9. Nunta voastră ♥ Primul dans ♥ Ce melodie va deschide nunta ?
Nu e tocmai o melodie de nunta dar eu si Denise am promis ca Ed v'a canta la nunta noastra :> :))

Ed Sheeran - Give Me Love







10. Realizezi că tot ce ai trăit până acum a fost doar un vis (de la #7 la #9). Te trezeşti cu capsa pusă. Ce melodie îţi sare în cap?

Nelly - Just A Dream







11. Vrând să îţi revii după aşa un vis dai drumul la radio. Ce se aude ?

Breaking Benjamin - Forget it



12. Chiar acum ce melodie vă descrie starea de spirit ?

Daniel Powter-Bad Day (lyrics)




13. The last thing: Dedicaţi o melodie celui care v-a pasat Leapşa/ de la care aţi luat Leapşa !!








De la Lexy :

Day 07 – A song that reminds you of a certain even


Bruno Mars - Grenade




                       


Day 08 – A song that you know all the words to


The Script - Hall of Fame ft. will.i.am







Day 09 – A song that you can dance to


Jonas Brothers - Pom Poms






Day 10 – A song that makes you fall asleep
Cat iimi place mel asta :X Ma linisteste mereu :D

Day 11 – A song from your favorite band



Day 12 – A song from a band you hate





NU aruncati cu nimic !!! nu ii urasc doar ca nu sunt preferatii mei :P


Day 13 – A song that is a guilty pleasure


Black Veil Brides - In The End 





Day 14 – A song that no one would expect you to love


JB: All Around The World


Cum ii spuneam si lui Denise , cred ca am inebunit dar chiar imi place melodia 




Day 15 – A song that describes you

well...

Alicia Keys - Girl on Fire




Multumesc muult fetelor , chiar  mi'ati adus un zambet pe fata , m'am distrat foarte tare :D , o dau la toata lumea care o vrea 
dar in special lui : 

   A da si asta e o dedicatie pt. Denise:








Share this:

CONVERSATION

7 comentarii:

  1. Micuţă Lissa /Bubbles/Eny/sora mea de muzică cu siguranţă o fac, în plus sunt o bibliotecă muzicală :)).
    O să-mi fac plăcere:D:))
    Şi cum ţi-am mai zis, viaţa e prea frumoasă ca să o laşi să te supere :P >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uuu, de abia astept sa nu uiti sa imi dai lunk'ul !
      Da ai dreptate , gata zambesc! :D :))

      Ștergere
  2. Foarte drăguţă leapşa!:D
    Avril Lavigne e idolul meu ,şi melodia "What the hell" chiar se potriveşte situaţiei pe care ai primit-o :))
    I hate 1D too x_x ,i love Black Veil Brides too :))).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. >:D< Da , daca o faci sa ma anunti :D
      Avril e suuper :D
      Semanam >:D< :))

      Ștergere
  3. Euu, eu sunt gardianul tău? Aww >:D< O să te cam mănânce strigoii cu abilităţile mele de apărare, dar e ok :))
    Mersi mult de tot pentru lepşucă <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De fapt era vorba de Denise :)) Dar cu cati mai multi cu atat mai bine >:D< oficial de astazi am 2 gardieni :D ce norocoasa sunt :X
      De abia astept s'o faci :D

      Ștergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.