Big Leapsa ^.^

   Buna dragilor , ce mai ziceti , eu ţopai e vacanta , mini-vacanta dar nu asta conteaza, yaya yupyupy yeey :D

Uitati o Big lepsoaia :)) De la Anca :D

1. Ţi-ai făcut vreodată o poză când erai gol/goală?

Nu :)) Si nici nu ma bate gandul :D


2. Când este ziua ta?

13 Februarie 


3. Cu cine ai vrea să fii în acest moment?

Logan Lerman , Jensen Ross Ackles my lover , si muulti alti cereti lista la Rose ea ii stie pe toti :)


4. Ce sporturi practici?

Unul fooooarte complicat  , duc lingura la gura @.@ nu ca sunt tarre? :)) Nu fac nimic toata ziua stau , big lenesa aici :)) e vacanta ce naiba :D

5. Cine este prima persoană în lista de contacte?

E Adry :X  , 



6. Care este melodia ta preferată?

Pe moment sunt foarte obsedatade de   Rihanna - Stay ft. Mikky Ekko


7. Ce anume simţi acum?

Plictiseala? 



8. Care este ciocolata ta preferată?

Clarr Milkaaaa

9. Câte/câţi iubiţi/iubite ai avut până acum?

Don't know 

10. Cu ce scop ţi-ai făcut blogul?

O.o nush , am vazut blogul lui Roxtao si a  lui Sayuki si *pom* am vrut si eu :D


11. Unde ai vrea să fii în acest moment?

Paris , Paris , Paris , Paris @.@

12. Ce ai vrea să devii în viitor?

Ahh , sincer habar nu am ? :))

13. Ultima dată când ai plâns. De ce?

A fost dimineata , pentru  ca ma uitam la Supranatural si am crezut ca moare Dean T_T

14. Eşti fericit/ă?


Dap , i think 


15. Îţi este dor de cineva?

DA , Da,  DA , Rose trebuie sa vb cu tine de trailer , unde esti??? O.o :))


16. Care este cel mai mare regret al tău?

Ahh pai sunt multe adika de fiecare data cand nu am curaj sa fac un lucru si apoi regret...



17. Ţi-a înşelat vreodată partenerul/partenera?

Da astazi l'am inselat pe  Taylor Lautner cu Jensen Ross :))



18. Cine a fost ultima persoană pe care ai îmbrăţişat-o?

Daca virtual pai cred ca pe Anto , daca  nu virtul cred ca pe tata ^^



19. Ce gen de muzică asculţi?

Ce gen nu ascult eu ?! O.o



20. Ai trecut peste momentele grele din viaţa ta?

Da, multe....



21. Cu ce fel de persoană te-ai întâlni?

Haioasa , draguta , politicoasa , care sa ma respecte ,etc




22. Care este ultimul mesaj pe care l-ai primit de la mama ta?

"Da , da :* "


23. Îţi place de cineva în momentul de faţă?

Din nou apelati la Rose pt lista :D



24. Cum este inima ta?

Fara creier :))



25. Ce ai vrea să-i spui fostului/fostei tale?


Jensen Ross e muuuuuult mai sexy ca tine :)))



26. Ai vreo fobie?

:-?? O.o



27. Ai încercat vreodată să te schimbi pentru cineva?

Da , si proasta am fost , noroc ca mi'am revenit :D



28. Care este cel mai frumos lucru pe care l-ai oferit cuiva? Dar pe care l-ai primit?

Cartii spun eu......




29. Te-ai reîntoarce le fostul/fosta ta?

No way. O.o


 30. Numeşte ceva/pe cineva fără de care nu poţi trăi.

Max , catelusul meu  , nush ce m'as face fara el , :O3



31. Ai fost vreodată sărutat/ă?
YAp 


32. Cât a durat cea mai lungă relaţie de-a ta?

Pai sunt  intr'o relatie cu libertatea de ceva timp....




33. Regreţi vreo faptă pe care ai făcut-o? Care anume?

Da,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,



 34. Ai face ceva stupid doar din iubirea pe care o porţi unei persoane?

Probabil...




35. Ai plâns vreodată pentru cineva?


Da......


36. Oamenii te laudă pentru felul în care arăţi?

Cred ..?? O.o




37. Te urăşte cineva? De ce?


Da , nush dc , intrebati...:))





38. Dacă ai putea să schimbi ceva legat de fizicul tău, ce anume ar fi?

FATA



39. Iubeşti pe cineva?

 Da multa lume dar trebuie sa va spun ca il iubesc pe milogul  ala de Maxi :*






40. Ai încercat vreodată să te sinucizi?

O.o ? Nu,



41. Poţi trăi fără internet?

Ar fi greu dar as putea :D


42. Care este melodia ce îţi aminteşte de cineva drag?


Katie Melua - I Cried For You asta ascultam cand am aflat

 ca bunicul meu s'a stins. :( .... mereu plang cand o ascult ..






43. Eşti bun/ă în a-ţi ascunde temerile şi suferinţele?

Da , spre norocul meu :D





44. Studiezi din greu deobicei?

Daca nu am starea aia de ...lene , da



45. Ai sacrificat vreodată ceva important pentru o persoană pe care o iubeai?

Da......



46.Ai fost vreodată sărutat/ă sub clar de lună?

Nu :((((((



47. Ce fel de persoană eşti?

O.o fel , nush , nu vreau sa trag concluze pripite intreaba'mi prieteni :D



48. Te-ai gândit vreodată să omori pe cineva?

Da , o persoana care ma inerva asa de tare :)) glumesc , nu nu m'am gandit



49. Ai fost vreodată gelos/geloasă?

DA



50. Cum poţi dovedi dragostea ce o porţi cuiva?

Hmm.. o devedesti , nu stiu akum :)) sau nu vreau sa ma gandesc O.o



51. Ai anumite amintiri ce ai vrea să le uiţi? 

DA DA DA DA , am vazut o profesoara de a mea in fusta X.x
ea era mai batrana , intr'o fusta mini rosie , de piele X.x



53. Inima îţi este frântă?

akum nu :D , am primit cioco muhahha :))



54. Cine este prima persoană la care te gândeşti când auzi cuvântul ''dragoste"?

Hmmm,  de ce imi vine in minte doar cuvantul Max ? 
E un prieten adevarat e asaa Doamne il iubesc , nu stiu ce m'as face fara el , e .....e milogul meu ^.^ de acum am sa pun poze mai des cu el :D daca vreti *si daca nu vreti tot pun :P*
Si daca te referi la dragostea ...aia , nu imi vine nimic in cap *gol*




55. Crezi că toata durerea merită?

Depinde



56. Crezi în vorba: '' Dacă este menit să fie, va fi."?

Nu......



57. Cu cine ai vrea să te căsătoreşti?

Lista la Rose *din nou*




58. Crezi în destin?

Mai nu sunt sigura , dar cred in Karma  :)) muhaha




59. Te-ai gândit vreodată că ţi-ai găsit deja sufletul pereche?


Dap , imi iubesc patul , si ciocolata si libertatea si ...... :))
multe 




60. Crezi că prima dragoste nu moare niciodată?

NU , nu cred deloc




61. Te-ai simţit vreodată că nu eşti folositor nimănui?

Da , inca ma mai gandesc....





62. Ai dormi singur sau mai degrabă cu cineva anume?

Narcisa ^^  ursuletul meu de la 4 ani desi e un ursoc mai mare ca mine si ocupa tooot patul :))




63. Ai sărutat pe cineva în ultimele 5 zile?

Ce intrebare e asta, nu...



64. Consideri că vârsta contează într-o relaţie?

Nu , atatea intrebari despre relati X.x



65. Devii geloasă/gelos destul de uşor?

Da ,  daca pune cineva mana pe : Max , Telefon , Carti sunt pe cale sa il omor @.@ imi amintesc la 10 ani parca a, iesit cu Max afara si au venit o droaie de copii l'am luat  pe Max in brate si am fugit :)) Can't touch this :))


66. Îţi place să fii sărutat/ă / să săruţi în public?

Ohhh Come'on 



67. Ce înălţime ai?

1,65 :? parca




68. Te consideri gras/grasă?

Nu , sunt pufoasa atata tot ....



69. Ce limbă ai vrea să înveţi?

Orice in afara de Germaana X_x



70. Ce moment din 2012 îţi va rămâne veşnic întipărit în minte? De ce? Dar din 2010?

Nush din 2012 , dar din 2010 atunci l'am gasit pe Max , nu stiu de ce dar astazi nu pot sa ma gandesc decat la el :D







Nu ca era cute?  :>  :O3


















71. Te consideri o persoană cu o putere emoţională mare?

Nu chiar





72. Care este semnul tău zodiacal? Crezi că te reprezintă?

Varsator , clar , incapatanata (intrebati'o pe Denise)




73. Cum ai vrea să mori?


Nush , batrana :))))



74. Ce te irită cel mai mult?

cei ce se lauda si pitipoancele :)




75. Ce vârstă are ultima persoană ce te-a sărutat?

Ohh Fuck , terminati.





77. Consideri că poţi avea o relaţie de prietenie cu vreun fost/fosta?

__-----___---___-----__


78. Eşti într-o cameră încuiată cu fostul pe care l-ai iubit cel mai mult şi niciunul dintre voi nu are cheia. Ce ai face?

Sar pe geam *suntem la parter* ma doare in fundulet de fostu :))



79. Ai parul lung sau scurt? Ai vrea să ai contrariul?

Acum e destul de lung , imi place asa cum e:D


80. În ce circumstanţe s-a desfăşurat primul tău sărut şi la ce vârstă?

_________________-dead-




81. Ultimul tău sărut a însemnat ceva?

Just Stop ( cred ca intrebarrile astea sunt pt Antonia ;)) )



82. Ai furat vreodată bani de la un prieten?

Nu... -_-




83. Prea inervanta -_- 



84. Cum crezi că ai reacţiona la înmormântarea părinţilor tăi?


Serios??? O.o



85. Ce culoare are lenjeria intimă pe care o porţi în acest moment?

*albastru* :)))



86. Dacă ai afla că persoana pe care o iubeşti, dar nu te iubeşte înapoi, suferă de o boală incurbilă şi mai are câteva zile de trăit, ce ai face? I-ai mărturisi ceea ce simţi?

Nu , adik nu ma place , nu? PAi darling mori in pace :))



87. Care este numărul tău preferat?

13 For ever



88. Dacă ai câştiga 80.000 $ ce ai face cu ei?

Ce nu as face? O.o



89. Dacă ai afla că mai ai câteva luni de trăit, ce ai face? Ce vise ai realiza?

Nush,  tot ce imi vine prin cap as vizita  toti prieteni , pe care ii cunosc doar online si i'as imbratisa pe tooti (Rose, Adry, Denise , Vero, Viicto ,Alle , etc.)



90. Care este cea mai frumoasă amintire de-a ta?

Maxiiiiiii , ceva legat de Maxiiiii



91. Ai vreun talent? Care este acesta?


Nu cred  ca am vreun talent a , ba da am sunt medium
* boss face*
(asai  Rose?)



92. (Pentru cei singuri): De ce eşti singur/ă, aştepţi persoana potrivită sau eşti rănit/ă?



Ca am eu chef sa stau singura , ca ma doare la baston , ca il astept pe Dean , etc.



93. Care sunt blogurile tale preferate de pe Blogger?


Foarte foarte foarte multe dar uitete la blogroll si vezi cateva :D



95. Te-aş iubi dacă..

daca .... nu ma judeci , te iubesc



96. Te-aş urî dacă....

daca judeci *Who are you, God?*



97. Aş avea încredere în tine dacă....

Mi'ai demonstra ca meriti?!




98. Ai fumat vreodata iarbă? Dacă nu, ai face-o?

WTF? 


99. Bei alcool? Ce fel de?

Bere cu lamaie :D la ocazi speciale *nu toata ziua*



100. Ceea ce mă aprinde:

Focul *girl on fire*




101: Ceea ce ,,mă stinge":

Aaapa apa apa :)))




102: Culoarea mea preferată este.... pentru că....

albastrul senin e asa calm :D 


103: Îl iubesc pentru că....

Pe Maxi il iubi dubi pt ca e un gras , milog , supercute , si de aia :D



104: Nu am încredere în.... pentru că....

Oameni pentru ca am in carrti O.o



105: Consider că....

sunt aproape gata :D



106: Eu am o părere ..... despre mine. Mi-ar place să am.....

mi'e lene sa scriu @.@




107. Mă consider .... pentru că ....

foarte tare , pentru ca citesccc :D 



Done !!! Aleluia :))

Si merge la Anto, Rose , Denise , Vero , Victo si Anto :D

Asa ca sa nu va plictisiti in vacanta :D


Si cine a citit sau vrea  poate sa o  faca :D 

Astept link'ul :D










Share this:

CONVERSATION

2 comentarii:

  1. Maaai! Nu da din casa :)) Shh :D Sunt enspe mii de intrebaaari! O sa mooor :)) N-o sa mor, nu inca >:) O sa o fac si eu zilele astea ;;) Merci Fiinta Draguta <3 >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Upp scz , gata tac :))
      Ehh cu placere sa ma anunti cand ai terminat'o :)
      >:D<

      Ștergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.