Jurnalul de Traznit Rezolvari #2

Am terminat şi seria a 2 de provocări! Denisa le va pune pe ale ei mai încolo.

Jurnalul lui Mădă!
1.Scrie\Desenează cu mâna stânga


 2.Orice



 3.Franjureaza foaia


 4.Etichete
 5.5 lucruri care mă obsedează








UPDATE

Scuzati de intarziere  nu prea stau bine cu timpl liber +lene.
Jurnalul Denisei :D


1.Scrie\Desenează cu mâna stânga

Nu e foarte clara :( Scrie: Hey , Lume , Scriu cu mana Stanga!  ( Doar ca mai urat :))  )






 2.Orice:






3.Franjureaza foaia:
Nu stiam cum sa o tin ca sa se vada :)) Uite si o miiica parte din camera mea :X





4.Etichete:
Inca mai adaug :D



 5.5 lucruri care mă obsedează:

Aici am trisat nu am pus 5 am scris vreo  7 , sorry :">





Va pupicesc  :*:*:*:*   ,
    
                              









Share this:

CONVERSATION

9 comentarii:

  1. Foarte drăăăguț:* Baftă cu jurnalul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant jurnal :3 A ieşit foarte drăguţ şi-mi place mult inimioara aia :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte drăguț! La pagina ”ORICE” m-ai cam speriat! :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce dragute sunt ;;) Eu n-am participat, dar o sa-mi cumpar si eu un jurnal din asta ca tare interesant ii <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce tare! :) Imi place cum ati rezolvat toate provocarile...

    Dee.

    RăspundețiȘtergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.