Dragă Charlie

     Buna dragilor , am dat de un blog minunat , mai mult decat minunat superb de'a dreptu.
Draga Charlie 






 Este vorba despre un blog in care toata lumea isi poate spune problemele ca anonim.
Uitati ce spune admina blogului : 

Eu nu postez nimic despre mine aici. Acest blog este precum jurnalul vostru, cum ar veni. În The Perks of Being a Wallflower, Charlie scrie scrisori acelui prieten anonim. Dacă e începe cu dear friend, noi începem cu dear Charlie. Eu nu vă judec și nu vă împart secretele cu nimeni. Tot ce aveți de făcut este să trimiteți o scrisoare către Charlie, care va apărea aici, precum celelalte. Nici nu știți cât m-am bucurat când am văzut că sunt atâtea scrisori deja.Știu că mai sunt destule bloguri de genul ăsta, active de mulți ani, dar blogul nu este despre mine. Este despre voi. Voi faceți postările, eu le postez. E periculos să păstrezi un jurnal, așa că... Aici e locul perfect pentru o confesiune anonimă. Am făcut formularul pentru e-mail în așa fel încât să nu-mi apară adresele voastre sau numele, doar scrisoarea. Dacă vreți să vă semnați, e ok, dacă nu, iar e ok. Aveți link-ul către formular în partea dreaptă.Și da, pot să spun că ador filmul și cartea The Perks of Being a Wallflower.Vă mulțumesc că aveți încredere și că vizitați blogul. Nu vă temeți să trimiteți absolut ORICE vă preocupă, de bine sau de rău, de două rânduri sau cinci pagini. "

Foarte geniala ideea eu una sunt foarte impresionata , trebuie sa va uitati si voi daca inca nu cunoasteti blogul link aici .
Eu sustin blogul , sper ca si voi. 

Xoxo ,
            

Share this:

CONVERSATION

13 comentarii:

  1. E geniala ideea! Atatia adolescenti nu au cu cine sa vorbeasca, sa`si imaprtaseasca durerile si problemele...sau poate au cu cine da` le e greu sa discute cu o persoana...face to face. E mai usor in cuvinte:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Urate exprimare! E mai usor in cuvinte...SCRISE! :)) Sorry!

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. De aceeasi parere si inca o data mersi pentru banner , pt cine nu stie draga de Rose a facut bannerul de mai sus , nu ca e genial? :X

      Ștergere
  4. Eu l-am vazuuuut :X E super tare ideea si blogul ;;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce inițiativă frumoasă! Mulțumim că ne-ai împărtășit-o! <3

    RăspundețiȘtergere

Vreau sa stiu si parerea ta!

Un produs Blogger.